Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

2023: ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ

 Κλείνει  ακόμη ένας χρόνος. 

Όλοι λίγο πολύ κάνουν έναν απολογισμό και με βάση τα συμπεράσματα του απολογισμού προσπαθούν να δουν πως θα προοδεύσουν, πως θα προσαρμοστούν, πως θα επιβιώσουν στον χρόνο που έρχεται. 

Το ίδιο θα κάνω και εγώ, για να μοιραστώ μαζί σας φίλοι μου τις εμπειρίες της χρονιάς που πέρασε.

 Άλλοτε θα επιχειρούσα και μία πρόβλεψη, αλλά πλέον η τεχνολογία και η ταχύτητα των γεγονότων με έχει ξεπεράσει κατά πολύ και δεν θα το επιχειρήσω.Ίσως μία εκτίμηση.

Την φετεινή χρονιά θα επικεντρωθώ ακόπιμα και με μεγάλη προσπάθεια στα θετικά, ελπιδοφόρα γεγονότα παρά στα δυσάρεστα.  

Σε ατομικό επίπεδο, δόξα τῷ Θεῷ εξακολουθώ να εργάζομαι, ανακατεύω νούμερα στις χρονοσειρές μου, διαβάζω αλλά καταλαβαίνω λιγότερα και πιο αργά από πριν. Αυτό που έχει δυσκολέψει είναι η επικοινωνία με τους γύρω που έχουν αναπτύξει μία τραχύτητα στους τρόπους, μία αγένεια, ψυχρότητα και αδιαφορία, μία επιφανειακή και επιπόλαιη αντιμετώπιση των πραγμάτων.

Έχω μπει πια στην ζώνη ηλικιών που μικραίνουν οι πιθανότητες να γράψω κάτι και του χρόνου.

Αυτό δεν με ενοχλεί. 

Σε οικογενειακό επίπεδο, ο Θεός με ευλόγησε με μία σπάνια οικογένεια. 

Η σύζυγός μου διακρίνεται σε διεθνές επίπεδο στην Παιδονευρολογία, οι γιοί μου προοδεύουν, με όλες τις δυσκολίες της ελληνικής πραγματικότητας και τα εγγόνια μου φέρνουν πρωταθλήματα και βραβεία το ένα πίσω από το άλλο. Γίνονται καλοί χαρακτήρες, στιβαροί αλλά ευγενικοί και αυτό που με απασχολεί είναι σε τι κόσμο θα βρεθούν αύριο μεθαύριο, όταν φύγουν από το προστατευμένο περιβάλλον της οικογένειάς μας. Η οικογένειά μας ανέλαβε την αρχηγία του χωριού μας μέσω του ανεψιού μου που εξελέγη Πρόεδρος της Κοινότητας, όπως ο πατέρας του πριν απ'αυτόν και ο παππούς μου.

Η χώρα συνολικά και παρά την πρόοδο στην οικονομία  και την διπλωματία αντιμετωπίζει προβλήματα που μόνον με σύμπνοια εντιμότητα και σοβαρή προσπάθεια θα μπορέσει να ξεπεράσει στο εγγύς και στο απώτερο μέλλον. Δεν λησμονώ βέβαια προσβολή θεσμών, παρακολουθήσεις, ισλαμική εισβολή  νεανική εγκληματικότητα, φυσικές καταστροφές, εγκληματικότητα εν γένει εγχώρια και εισαγόμανη, βρίσκω επικίνδυνη την μονόπαντη εκπροσώπηση μας στην Βουλή που άλλο κόμμα εξελέγη και άλλο κυβερνά,και δεν σταματώ να ελπίζω ότι ΚΑΠΟΤΕ θα πάρω την σύνταξη μου από το ΤΣΑΥ η όπως το λένε τώρα, ότι οι δικαστές ΚΑΠΟΤΕ θα συνεδριάσουν και θα αποφανθούν υπέρ της ενστάσεως μου εναντίον του Κτηματολογίου για ένα κομματάκι γης που έχω που μου το πετσόκοψε με οριοθετήσεις σαν το δέρμα της ζέβρας, ότι ΚΑΠΟΤΕ θα ξεμπερδέψω με τα κληρονομικά της μητέρας μου, ότι του χρόνου θα έχομε λαδάκι και  τυράκι που να μην κοστίζει χρυσάφι , ότι η μηχανικός μου ΚΑΠΟΤΕ θα απαντήσει στα τηλεφωνήματά μου και ότι το ηλεκτρικό και το πετρέλαιο δεν θα γίνουν τόσο ακριβά που θα πρέπει να ζεσταίνομαι με γκαζιέρα και θα πρέπει να αγοράσω άλογο η καλύτερα καμήλα λογω ερημοποιήσεως για να μετακινηθώ.

 Δεν ξεχνώ βέβαια ότι Η ΦΥΣΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ. ΔΕΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΤΑΙ.  

Με τον όγκο των πληροφοριών που κυκλοφορούν για τον κόσμο δεν έχει νόημα η από μέρους μου ανασκόπηση. Δυστυχώς γίνονται όσα είχαμε πει πριν από αρκετά χρόνια και ακόμη περισσότερα και πιο σοβαρά. Εκφράζω μόνον την ευχή και την ελπίδα να καλυτερέψουν τα πράγματα και να επιστρέψει η λογική. 

Στηρίζομαι στους φίλους και τους συγγενείς μου τους οποίους αγαπώ και με αγαπούν και ξέρουν ότι θα τους συμπαρασταθώ στις δυσκολίες τους και εκείνοι σε μένα και τέλος πιστεύω ότι ο Μεγαλοδύναμος  παρά τις αμαρτίες όλων μας δεν θα μας εγκαταλείψει.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ


 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου