Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019: ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ...

Είμαι στο κρεββάτι με πόνους φοβερούς.
Όλο το βράδυ δεν έχω κλείσει μάτι και προσευχόμουν δυνατά σε βαθμό που ξύπνησα την γυναίκα μου να γινόταν ένα θαύμα για να "ἄρω τὸν κράββατόν" και να είμαι στο Σύνταγμα, όπως και την προηγούμενη φορά και στις διαμαρτυρίες κατά των Μνημονίων.
Όμως δεν έγινε.
Είναι όμως η ψυχή μου εκεί, όλο μου το είναι βρίσκεται εκεί και φωνάζει:
"Όχι στην προδοσία".
"Ναι στην πατρίδα μου. Ναι στο Έθνος μου. Ναι στους συμπατριώτες που αντιστέκονται".
Ποιοί είναι αυτοί οι γελοίοι, αργυρώνητοι, μικροφιλόδοξοι, αυτοί οι μικροί τυραννίσκοι που μας στερούν το δικαίωμα της έκφρασης της γνώμης μας με ένα δημοψήφισμα;
Αν έχομε έλλειψη πληροφόρησης είναι καθήκον και υποχρέωση τους να μας πουν χαρτί και καλαμάρι τι τους λένε οι "σύμμαχοι" και πως τους πιέζουν γιατί κανείς δεν πιστεύει ότι ξύπνησε ο Κοτζιάς και η παρέα του ένα πρωΐ καὶ τοὺς ήρθε να τελειώνουνμε τα Σκόπια. Διαφορετικά "αρχή προδοσίας γέγονεν" όπως έλεγε και ο Ζάλευκος.
Τι είναι αυτές οι ασυναρτησίες που μας σερβίρουν οι Μαυρωτάδες και οι Δανέλληδες και οι Ζουράρηδες, Κουντουράδες, Χρυσοβελόνηδες ότι άλλο είναι η ψήφος εμπιστοσύνης και άλλο το εθνικό ζήτημα;
Ιδιαίτερα οι Κρητικοί θα έπρεπε να ντρέπονται γιατί οι παππούδες τους έδωσαν το αίμα τους για την πατρίδα και την Μακεδονία και θα γυρίζουν στους τάφους τους σήμερα.
Γιατί οι συλλήψεις όσων κόλλησαν αφίσσες, ενώ κυκλοφορούν ελεύθεροι οι Ρουβίκωνες και οι "συλλογικότητες"που καίνε την Αθήνα όποτε τους γουστάρει;
Είναι μεγαλύτερο αδίκημα ένα απειλητικό τηλεφώνημα από έναν αγανακτισμένο μεγάλο άνθρωπο, από την καταστροφή δημόσιας περιουσίας για να μην μιλήσομε για τον φρικτό θάνατο όσων κάηκαν στο Σύνταγμα πριν μερικά χρόνια;
Είναι άραγε "προοδευτικό" να φιμώνει κανείς τον λαό η μήπως είναι φασιστικό και λαϊκίστικο;
Και μην ακούσω τίποτε ανοησίες για 20000 συγκεντρωμένους, όπως την άλλη φορά και απόψε.
Σκεφτήκατε αναλυταράδες του ΣΥΡΙΖΑ τις στρατιές των κομιτατζήδων και των Ουτσεκάδων που ετοιμάζουν τα μαχαίρια τους για να επιδοθούν στο αγαπημένο τους σπορ μαζύ με τους Τούρκους, της σφαγής Ελλήνων, όπως το παλληκάρι μας στην Αλβανία, ο Ισαάκ Ισαάκ και ο Σολομός Σολομού στην Κύπρο,  πριν στεγνώσει το μελάνι στην επαίσχυντη συμφωνία που πάνε να περάσουν;
Εμπίζω η σημερινή ημέρα να κυλίσει ομαλά και να μην είναι η απαρχή ανωμαλίας.
Καλά θα κάνουν να μην σπρώξουν άλλο και να μην στριμώξουν τον λαό, γιατί τα πράγματα έχουν φτάσει σε οριακό σημείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου