Η επιστροφή προς τις 1150 μον. επετεύχθη.
Ο συνωστισμός είναι ασφυκτικός και προετοιμάζεται σιγά-σιγά κίνηση με μεγάλη δυναμική και διάρκεια.Πιστεύω ότι θα είναι προς τα πάνω.
Αυτό δεν σημαίνει ότι βραχυπρόθεσμα έχομε ξεμπερδέψει με την διόρθωση.
Σε πρώτο στάδιο συστολής παρατηρούμε μία μικρή αντιστροφή του ταλαντωτή αναδρομής, πράγμα που σημαίνει πως αν το σημερινό σημείο δεν είναι το τοπικό μίνιμουμ στην ακολουθία, προετοιμαζόμαστε για το επόμενο ανοδικό σκέλος της διόρθωσης.
Δεν φαίνεται να έχει συμπληρωθεί το κύμα d και αναμένομε μία άνοδο ως τις 1200 μον περίπου.
Τα ίδια λέει και το δεύτερο στάδιο συστολής, αναμένομε την συμπλήρωση του d και όπου αυτό το μικρό κύμα εξελίσσεται σε ένα συνωστισμένο μεν μικρούυ μεγέθους, σύνθετο δε, που παίρνει χρόνο για αν συμπληρωθεί, τριάρι.
Ίδια η εικόνα και στους εξελικτικούς χρόνους όπου οδεύομε προς την συμπλήρωση ενός τριγώνου και εδώ σε πρώτο στάδιο συστολής.
Η πορτοκαλί γραμμή απεικονίζει την συνέχεια που θεωρώ πιο πιθανή.
Συνοψίζοντας:Εξακολουθούμε να διαδράμομε σε ένα τρίγωνο μεγάλης πολυπλοκότητας, του οποίου η λήξη (την τοποθετώ στα τέλη Οκτωβρίου, αρχές Νοεμβρίου αλλά θα επανέλθω σ'αυτό το ζήτημα) θα σηματοδοτήσει την έναρξη του επόμενου ανοδικού κύματος.
Αν έχω δίκιο, εντός του διημέρου αναμένεται έναρξη της πορείας προς 1200-1220.
Καληνυχτίζω τους φίλους και φίλες του ιστολογίου.
Καλώς ορίσατε φίλε Zstefanos.
Σας ευχαριστώ που αποδεχθήκατε την αίτηση μου για να γίνω μέλος - φίλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό καιρό λαθραναγνώστης σας, ζήτησα να γίνω μέλος κυρίως για να σας κάνω γνωστό πως επισκέπτομαι την σελίδα σας τακτικότατα. Βρίσκω πως ο μαθηματικός τρόπος προσέγγισης της αγοράς από μέρους σας είναι πολύ ενδιαφέρων.
Και πάλι σας ευχαριστώ.
Παρακαλώ φίλε μου.
ΔιαγραφήΔεν είσθε καθόλου λαθραναγνώστης. Μέχερι πρότινος είσαστε απλώς σιωπηρός αναγνώστης.
Με την εγγραφή σας μπήκατε στην "αίθουσα" και δλώσατε την ενεργό συμμετοχή σας.
Ξέρετε μπορούμε να διδαχθούμε πολλά από την Αρχαία Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και το εκπαιδευτικό της σύστημα.
Αν κάποιος είχε μία πρόταση τότε, που μπορεί να ήταν από ένα μαθηματικό θεώρημα ως μία αντίληψη για τον κόσμο, δεν κλεινόταν στο σπίτι του να την κρατήσει για τον εαυτό του η σε κάποιο κολλέγιο να την διδάξει επί μισθώ.
Έβγαινε στην αγορά, τον τόπο συνάντησης των πολιτών και την συζητούσε δημόσια.
Δωρεάν.
Από αυτούς που τον άκουγαν, άλλοι θα μαθήτευαν κοντά του, άλλοι θα γινόντουσαν αντίπαλοί του πηγαίνοντας πιο πέρα και διακηρύσσοντας την δική τους άποψη και άλλοι θα προσπερνούσαν
Κάποιοι εύποροι θα τον καλούσαν στα Συμπόσιά τους και ίσως τους προσλάμβαναν για δασκάλους στα παιδιά τους (Αριστοτέλης δάσκαλος του Αλεξάνδρου) και οι καλλιτέχνες θα παρελάμβαναν τις απόψεις του και θα τις υπέβαλλαν σε δημόσια κριτική όπως λ.χ. ο Αριστοφάνης τις απόψεις του Σωκράτη.
Στο τέλος είτε οι ίδιοι είτε οι μαθητές τους θα συνόψιζαν αυτά που είπαν σε ένα γραπτό κείμενο που παραλάβαμε εμείς.
Δεν διατείνομαι βέβαια ότι μπορώ να αγγίξω το μικρό δαχτυλάκι των αρχαίων δασκάλων που είναι και δικοί μου δάσκαλοι, αλλά προσπαθώ να απομιμηθώ τον τρόπο της παρουσίασης των απόψεων τους, όπου στην συζήτηση δεν συμμετέχουν μόνον εκείνοι που διαθέτουν πτυχίο κάποιας ανώτερης η ανώτατης σχολής αλλά ο οποιοσδήποτε.
Έτσι λοιπόν, η πρόταση μου είναι ανοικτή για όλους και θα ήταν ευχής έργον να γίνει αντικείμενο κριτικής ούτως ώστε να βελτιωθεί.
Καλωσορίσατε και πάλι
Καλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσα να κάνω μια ερώτηση;
Παραπάνω αναφέρεται: "Αν έχω δίκιο, εντός του διημέρου αναμένεται έναρξη της πορείας προς 1200-1220."
Η σημερινή πτωτική κίνηση περιλαμβάνεται μέσα στο διήμερο, ή με το σημερινό κάτι αλλάζει μαθηματικά;
Ευχαριστώ πολύ για την πιθανή απάντησή σας.
Να το κοιτάξω το βράδυ μετά το κλείσιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν αναρτήσω απάντηση που να σας ικανοποιεί θα σας στείλω e-mail.
Αυτά που βλέπομε ως τριγωνικούς σχηματισμούς καμιά φορά παίζουν παιχνίδια.
Ίσως το έχω μετρήσει λάθος και δεν βρισκόμαστε στο τέταρτο αλλά στο τρίτο κύμα τριγώνου που όλο μαζύ είναι κύμα Β.
Ευχαριστώ πολύ.
Διαγραφή