Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

7 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2014 : Ο ΙΕΡΑΞ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Πολύ καλήμερα σε όλους και σε όλες!!

Χθες η αγορά αντιμετώπισε αποτελεσματικά τις αναταράξεις που έφεραν τα νέα από τις ΑΜΚ των τραπεζών. Η βραχυπρόθεσμη εικόνα δεν άλλαξε και παραμένει ανοδική έστω και εάν δοκιμάστηκε η ζώνη προσοχής το πρώτο 30λ. Η αγορά επανήλθε γρήγορα αποκτώντας ιδιαίτερη δυναμική και δημιουργώντας νέα υψηλά..
Παρακάτω βλέπουμε πως έχει η εικόνα:



Όσον αναφορά την μεσο και μακροπρόθεσμη εικόνα, είμαστε πλησίον σε σημαντικές αντιστάσεις.
Λίγο πολύ όλοι έχουν μιλήσει και γράψει για αυτές. Μάλιστα φαίνονται και στο διάγραμμα που παραθέτω παρακάτω.
Από εκεί και πέρα όμως θέλω να τονίσω - θα επιμένω σε αυτό όσο μπορώ- το ζήτημα της διαχείρισης κεφαλαίου κ ρίσκου.
Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι η αγορά μας μπορεί να εξαερώσει κέρδη 1 εβδομάδας μέσα σε 1 ή 2 ημέρες.
Συνεπώς μια λογική κατοχύρωση δεν έβλαψε κανέναν.
Προσοχή!..Δεν υποστηρίζω να κλείσετε τις θέσεις σας αφού η τάση είναι ανοδική σε όλα τα χρονικά διαστήματα.
Πόσο μάλλον εγώ σαν τασικός trader ,θα ήταν αδιανόητο. Η παραπάνω οπτική είναι καθαρά προσωπική και όλα εξαρτώνται από το επενδυτικό προφίλ του καθενός!!!!

TheHawk

Πάμε να δούμε την μακροπρόθεσμη εικόνα..




6 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ...μια διευκρίνηση για το σχόλιο περί είδησης-καταλύτη..εννοώ ανοδικής διάσπασης και διάλυσης των αντιστάσεων....
    Από την άλλη βέβαια...μπορεί να μην είναι θετική είδηση...θα δούμε...εδώ θα είμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα
    Ποια είναι η γνώμη σου για την χρήση trailing stop
    Ετσι όπως το βλέπω γιατί να κλείσω θέση στην πάνω πλευρά του καναλιού και να μην βάλω ένα trailing stop
    Ξέρω οτι αν το χτυπήσει θα επιστρέψω ένα μέρος τον κερδών, αλλά από την άλλη θα δώσω την δυνατότητα στο trade να αναπτύξει την δυναμική του (σε περίπτωση διάσπασης)
    Απλά την άποψή σου ρωτάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλήμερα Γιώργο..ενδιαφέρον ερώτηση...ξεκινάμε με την πικρή αλήθεια ότι όσον αναφορά την κατοχύρωση κέρδους - κλείσιμο θέσης, είναι ο διακαής πόθος ΟΛΩΝ των traders και μάλλον το "χρυσό δισκοπότηρο" του trading..(άποψη μου)
    'Έχεις δίκιο με την πρόταση σου...Μπορείς να εφαρμόσεις και αυτό...
    Βέβαια εγώ δεν μίλησα για κλείσιμο θέσης και μάλιστα το τόνισα..
    Μιλάω για μερική κατοχύρωση (π.χ. σε υπεραγορασμένα επίπεδα) αφήνοντας την υπόλοιπη θέση να τρέξει..
    Άλλος τρόπος είναι η κατοχύρωση κερδών όταν αλλάξει η βραχυπρόθεσμη τάση...κτλ κτλ...

    Έχουμε δύο παραμέτρους...διαχείριση κεφαλαίου/χρημάτων κ ρίσκου...
    Θεωρώ ότι με την τμηματική κατοχύρωση βγάζεις ένα μέρος του ρίσκου πάνω από το τραπέζι...Το ρίσκο αξιολογείται τόσο από την Τ.Α. αλλά και το κλίμα γύρω μας...

    Να συμπληρώσω τέλος κάτι σημαντικό....δηλώνω trader και ρίχνω μεγάλο βάρος τόσο στο κέρδος όσο και στην ψυχολογία....
    Δεν υποστηρίζω ότι έχω ανακαλύψει την μαγική φόρμουλα...Προσπαθώ συνεχώς να βελτιώσω την μέθοδο μου...
    Παρόλα αυτά θέλω να υπερθεματίζω πάνω σε αυτό το θέμα ώστε να γίνεται κτήμα κάθε φίλου/φίλης που ασχολείται μέσα στον χώρο...

    Ελπίζω να βοήθησα...Είμαι στην διάθεση σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλε Ιέραξ
    Ευχαριστώ για την απάντηση και την διάθεσή σου να βοηθήσεις

    Ναι το παρατήρησα οτι δεν μίλησες για κλείσιμο θέσης
    Απλά βρήκα την ευκαιρία και ρώτησα την γνώμη σου για το trailing stop, που πάντα έχω πάνω στα διαγράμματά μου, αλλά πολλές φορές - δυστυχώς θα έλεγα - δεν το εφαρμόζω και συχνά το μετανιώνω
    Το ζητούμενο είναι πόσο κάτω το βάζεις
    Εχω καταλήξει ότι το καλύτερο είναι το στοπ που εμπεριέχει ATR, το πρόβλημα είναι στον πολλαπλασιαστή που θα χρησιμοποιώ σε κάθε μετοχή
    Δεν έχω καταφέρει να φτιάξω κάποιο αξιόπιστο backtest και έτσι μόνο με οπτική παρατήρηση δουλεύω χωρίς να έχω και πολύ εμπιστοσύνη


    "Μιλάω για μερική κατοχύρωση (π.χ. σε υπεραγορασμένα επίπεδα) αφήνοντας την υπόλοιπη θέση να τρέξει..
    Άλλος τρόπος είναι η κατοχύρωση κερδών όταν αλλάξει η βραχυπρόθεσμη τάση...κτλ κτλ..."


    Εδώ τώρα πιάνουμε άλλο τεράστιο θέμα
    Ποιο timeframe βλέπουμε ;
    Πως ορίζουμε ότι είμαστε σε τάση και όχι σε ζώνη συναλλαγών;
    Ώστε να χρησιμοποιήσουμε ταλαντωτές ή δείκτες τάσης, έτσι ώστε να καταλήξουμε αν είμαστε σε υπεραγορασμένα ή όχι επίπεδα.
    Ξέρω, καταλαβαίνω, ότι όλα αυτά εξαρτώνται από το προφίλ του επενδυτή - trader – κερδοσκόπου – τζογαδόρου
    Εγώ θεωρώ ότι είμαι λίγο απ΄ όλα, ανάλογα πως θα εξελιχθεί η τιμή θα διαμορφώσει την ψυχολογία μου (που προσπαθώ να ελέγχω) και ανάλογα θα κάνω τις κινήσεις μου
    Συγνώμη αν ξέφυγα από τα όρια ενός σχολίου, μάλλον το κούρασα πολύ, αλλά μέσα από την υποψία ότι δεν ξέρω τίποτα προσπαθώ να γίνω καλύτερος
    Γιατρέ μου τι λέτε; είναι σοβαρό;

    Και βέβαια με την ευκαιρία να ευχαριστήσω όλη την ομάδα, κάνετε πολύ καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα όσα διατύπωσες απασχολούν διαχρονικά όλους τους traders....με την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων προσπαθούμε να βελτιωθούμε...να σαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή