Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

FEBRUARY 22, 2014: FOR THE SCALPERS, SWINGERS AND POSITIONERS OF THE BLOG. THE HAWKEYE VIEW

Χαιρετώ τους scalpers, swingers και positioners του blog!!

Από που να ξεκινήσω..? Το επεξεργαζόμουν εδώ και λίγες ήμερες , δηλαδή  από την στιγμή που ο αγαπητός Στάθης κ ο King77 με προσκάλεσαν να συμμετέχω στην καθημερινή ενημέρωση σας περί αγορών..και κυρίως του ΧΑΑ.
Πρέπει να ομολογήσω πως αυτή η πρόσκληση αποτελεί μεγάλη τιμή και «ανταμοιβή» για την προσπάθεια μου μέσα στον χώρο. Κάποιοι με γνωρίζουν, κάποιοι άλλοι όχι.
Ελπίζω να έχουμε τον χρόνο και διάθεση να γνωριστούμε καλύτερα..
Είμαι αυτοδίδακτος , αρέσκομαι στην στατιστική και γενικά στην μαθηματική σκέψη..Παράλληλα προτιμώ να είμαι πρακτικός και όχι θεωρητικός..Άλλα πέρασα από την «μαύρη τρύπα της θεωρίας» για να φθάσω στην πράξη..στην υλοποίηση...
Φυσικά είμαι «δημιουργία» της κρίσης....Εξηγούμαι....
Το χόμπι μου (προσοχή σε αυτόν τον ορισμό και θα επανέλθω μελλοντικά) ή δεύτερη ασχολία μου εξελίχθηκε, μετατράπηκε σε κύρια απασχόληση. Δημιούργησα τον  ατομικό χώρο μου μέσα στον οποίο περνάω πολλές ώρες...Επέλεξα το προφίλ του trader που μου ταιριάζει και έχω ανάγκη..Προσάρμοσα αντίστοιχα την μέθοδο μου και προσπαθώ να την βελτιώνω σε καθημερινή βάση...
Βασικός εχθρός μου η ψυχοσύνθεσή μου. Αυτός είναι ο λόγος που ρίχνω μεγάλο βάρος καθημερινά είτε με λίγα είτε με πολλά λόγια/γραφόμενα στα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
 Όλη η διαδικτυακή μου διαδρομή διακρίνεται από πολλά σκαμπανεβάσματα όπως ακριβώς βιώνει τις καταστάσεις άγχους / τρέλλας ένας μαχόμενος trader…ένας trader που ζει απ'αυτή την δουλειά και όχι το αντίστροφο.
Έχω γράψει αμέτρητες «κοσμοθεωρίες» περί trading. Η ψυχολογία αποτελεί το 50% , η διαχείριση κινδύνου και κεφαλαίου το 30% και το υπόλοιπο είναι η μέθοδος...Παλεύω να περιορίσω τον «θόρυβο» γύρω μου..Να κάνω την μέθοδο μου, ρουτίνα...Να βελτιώσω την διαχείριση κεφαλαίου και κινδύνου δοκιμάζοντας διαφορετικά μοντέλα...
Αντιμετωπίζω το trading σαν επάγγελμα με όλη την σοβαρότητα και σεβασμό που απαιτείται..
Ψάχνομαι και ερευνώ έντονα – > εφαρμόζω είτε πραγματικά είτε εικονικά –> αξιολογώ τα αποτελέσματα  -> βελτιώνω ή απορρίπτω και πάλι από την αρχή...Η εξέλιξη είναι εσωτερική ανάγκη μου. Δεν αναφέρομαι απαραίτητα στην μέθοδο καθεαυτή..Η ωρίμανση του trader έρχεται με ποικίλλους τρόπους.
Αρκετά σας κούρασα...Θα προσπαθήσω να συμπληρώσω την ενημέρωση σας με βάση την δική μου οπτική...Έχω κυρίως βραχύ και μεσοπρόθεσμη προσέγγιση αλλά η μακροπρόθεσμη είναι ο χάρτης μου....
Πάμε στα πρακτικά τώρα...στα οποία είμαι αρκετά «οπτικός» τύπος αφού αρέσκομαι στα απλά κ σαφή διαγράμματα..επί του προκειμένου. Να δώσω μια σημαντική πληροφορία..Η ματιά μου , η προσέγγιση μου είναι προοδευτική γιατί θεωρώ τα διαγράμματα «ζωντανούς οργανισμούς»... Δηλαδή  τα «σημάδια» μου, όπως τα αποκαλώ, δεν είναι στάσιμα αλλά εξελίσσονται ανάλογα  με την δυναμική των τιμών.

Ευχαριστώ για την υπομονή και προσοχή σας...
Καλό κ επικερδές trading!!

TheHawk








15 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στη παρέα μας TheHawk !!! Φυσικά και σε γνωρίζουμε,και είναι και δική μας τιμή να μας ενημερώνεις και να σχολιάζεις τα περί αγορων και ΧΑ μαζι με τον Στάθη και τον TheKing77, κάτι που πραγματικά λείπει απο τα μέσα κοινωνικής διαδικτυωσης.Καλή αρχή και εδώ !!!! Nikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κλμ
    ενα "γερακι" ειναι κυριως οπτικος τυπος...
    καλη επιτυχια και στη νεα προσπαθεια-συνεργασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα παιχτη.

    Η εισαγωγή σ, ολα τ λεφτα.

    Καλη τύχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη αρχη ευχομαι Γερακι μας.Θα σε παρακολουθουμε και απο εδω.Και κατι για τον κυριο Παπαβασιλειου.Σας ανακαλυψα τον τελευταιο μηνα μεσα απο το blog του κυριου Μαρκακη-εξαιρετικος απλα καθως και ολη του η ομαδα- και αν και ειλικρινα δεν καταλαβαινω σχεδον τιποτα απο τον τροπο που καταληγετε στα συμπερασματα σας παρολαυτα με εχετε κερδισει με την ευγενικη σας διαδικτιακη φυσιογνωμια-δειγμα ανωτερου επιπεδου πολιτισμου- και την υπεροχη δουλεια σας που εκτιμω αφανταστα.Ευχομαι μια μερα να μπορεσω να κατανοησω και το 1/10 της μεθοδολογιας σας.Καλο υπολοιπο Κυριακης να εχουμε και συγχαρητηρια για την ενδυναμωση της ομαδας σας με την προσθηκη του Γερακιου αλλα κ του κυριου King77

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η υποδοχή στον νέο μας συνεργάτη Hawk είναι όπως αναμενόταν πανηγυρική.
    Καλωσορίσατε φίλε μας Γιάννη.
    Παρακαλώ ρίξτε μία ματιά στις αναρτήσεις με την επικεφαλίδα μέθοδος.
    Άλλες είναι στα αγγλικά και άλλες στα Ελληνικά.
    Για διευκρινήσεις παρακαλώ στείλτε μου e-mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σας ευχαριστω όλους...να στε καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...δεν σε γνωριζω TheHawk αλλα έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις επιλογες του κυριου Σταθη.
    Μαζι με τον king, ειμαι σιγουρος πως η ενημερωση, ...η τοποπθετηση, ...η αποψη που θα μας προσφέρετε, θα είναι ολοκληρωμενη.
    Μπορει να μην καταλαβαινω πολλα απο στοιχεια που απαρτηζουν την αναλυση ...αλλα προσπαθω!
    Καλως ηρθες TheHawk!
    GOOFY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλως ορισες Γερακι καλη δυναμη κ επιτυχιες κ και στους 3 σας. . πιστευω ειναι απο τις συνεργασιες που σε πηγαινουν μπροστα. .. εαν ησασταν μετοχη θα τα επεζα ολα για ολα LONG !

    http://www.exelia.gr/images/blocks/block_04/img_04_04_02.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλώς σας βρήκα κ εδώ...σας ευχαριστώ για την υποδοχή..να στε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς όρισες γεράκι
    πιστεύω το όνομα να συμβαδίζει με την χάρη

    Έτσι η ομάδα αυξάνει την πολυφωνία και την οπτική από διαφορετικές γωνίες (μεθόδους)

    Στο θέμα ψυχολογίας - πειθαρχίας - ελέγχου των συναισθημάτων με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο και εγώ με τον εαυτό μου πολεμάω πολλά χρόνια

    Εύχομαι τα καλύτερα σε όλη την ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή