Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2015:ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΔ ΤΟΥ ΧΑΑ

Επιστρέφομε σε γνώριμες αναρτήσεις μετά από κάμποση προσπάθεια επανυπολογισμών που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα.
Δεν έχει αλλάξει τίποτε όσον αφορά την μεσομακροπρόθεσμη πρόβλεψη, περί καθόδου την οποία είχαμε αναρτήσει προ διμήνου περίπου.
Στο υποσύνολο των ακροτάτων, τόσο οι ταλαντωτές αναδρομής όσο και η μορφολογία της κυματομορφής, λέει ότι όλο αυτό τον καιρό περάσαμε μία πλαγια διορθωτική κίνηση και ο δείκτης είναι έτοιμος να γυρίσει ξανά προς τα κάτω.
 

 

 

Περισσότερα και πιο αναλυτικά το βράδυ.
Ευχαριστώ τον Χρήστο που χθες θυμήθηκε την εορτή μου.

6 σχόλια:

  1. Κε Στάθη κι εγώ σας θυμήθηκα, εστειλα χτες μαιλ με τις ευχές μου. Βέβαια τωρα που το σκεφτομαι, εσεις παντα απαντάτε στα μηνύματα, οπότε δεν ξερω αν έφτασε.. Σε καθε περιπτωση, χρονια πολλα και να ειστε καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΑΣΚΑΛΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ .Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ CRISS ΣΤΟ ΓΝΩΡΙΜΟ ΜΙΤΟ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΩ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΣΕ ΣΕΝΑ (ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ) .ΘΑ ΜΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΕΙ .ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με όλη μου την αγάπη και εκτίμηση, τις θερμότερες ευχές μου ( έστω και καθυστερημένα ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΑΣΚΑΛΕ Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΠΗ ΓΝΩΣΗ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ .ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ CRISS XTES ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ .ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια Πολλα και τις καλυτερες ευχες μου κυριε Παπαβασιλειου.Ειστε απο τα καλυτερα διαδικτιακα δωρα που απολαμβανουμε απλοχερα σε ολο αυτον τον κυκεωνα ηλιθιοτητας που μας περιβαλει.και παλι οτι καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή