Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Η ευτυχία των γονέων και των παππούδων που έχουν ξενητεμένα παιδιά και εγγόνια είναι να ακούνε την μιλιά τους στον διάδρομο του σπιτιού, να μυρίζουν την μυρουδιά τους, να τα παίρνουν στην αγκαλιά τους να τα κοιτάνε στα μάτια προσπαθώντας να μαντέψουν τα προβλήματα και τις στενοχώριες τους για να τρέξουν.
Ε, ο Αντώνης μου, ο μικρός μου γιός, Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιου της Λουβαίν,  ήρθε και αύριο μεθαύριο θα είναι μαζύ μας εδώ κάτω στο μαγευτικό Μπαλί του Ρεθύμνου. Θα γίνει και σύντεκνος με τον Κώστα μου και την Κοραλία μου. Όλοι είμαστε μια αγκαλιά. Η Μαρίκα, αυτή η δυνατή καλόκαρδη γυναίκα,η μητέρα του Κώστα, η Αντιγόνη, η Κουλίτσα η κουνιάδα μου που είναι μαζύ μας περνάμε τις νύχτες με συζητήσεις αστεία και ιστορίες. Για λίγες ημέρες ξεχνάμε τον ζόφο της πατρίδας μας. Ευχαριστώ τον Μεγαλοδύναμο που μου δίνει αυτές τις στιγμές αλλά και δεν ξεχνώ ούτε στιγμή αυτούς που μας έφεραν ως εδώ.
Που μυαλό να γράψω ανάλυση.
Ελπίζω να μου συγχωρήσετε την ολιγοήμερη απουσία.
Πάντως η άνοδος πλησιάζει στο τέλος της.

1 σχόλιο:

  1. Στάθη χαίρομαι για την ευτυχία σας ,για τις όμορφες στιγμές και τις γλυκές μυρουδιές ,που σας χαρίζουν, τα εγγόνια σας και τα παιδιά σας.
    Δεν ξέρω αλλά πάντα οταν ακούω για ομορφες μυρουδιές στις αγκαλιές,μουρχεται η μυρουδιά του πικραμύγδαλου.
    Η ευτυχία τελικά κρύβεται στις πιο απλές στιγμές!
    Έτσι κι αλλιώς τι είναι ευτυχία; Στιγμές !
    Γίνε λοιπόν συλλέκτης στιγμών!
    Μαζεψε κάμποσες από αυτές για το τσουβαλάκι σου.
    Και κάντες αναμνήσεις.Ομορφες
    Μπορεί να ξεθωριάσουν με το χρόνο λίγο.
    Να κιτρινίσουν στις άκρες,και να τσαλακωθούν σαν ρυτίδες προσώπου.Σαν παλιές φωτογραφίες.
    Αλλά κάθε φορά που θα ανοίγεις το τσουβαλάκι σου,αυτή η μυρουδιά του Πικραμύγδαλου,θα χώνεται μέσα στα ρουθούνια σου,και θα μεθάς,απο αγάπη.
    Σφραγίστε την κάθε ημέρα σας

    ΥΓ: Όσο περισσότερα είναι τα φλυτζάνια ....είναι ακόμα πιο όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή